تلفن پاسخگویی

021-88768174

بوش ، نماد اصالت و کیفیت-2

بوش ، نماد اصالت و کیفیت

فهرست مطالب

بوش ، نماد اصالت و کیفیت

سال 1901 را باید آغاز مسیر درخشان این برند با کیفیت دانست.سالی که رابرت بوش خالق و مالک اصلی برند بوش اولین قدم را برای تولید محصولات بوش برداشت.تنها 15 سال کافی بود که محصولات این برند جای خود را در بازارهای جهانی باز کند.لوازم خانگی بوش همواره در کشور آلمان طراحی میشود و اشتوتگارت را باید شهر مبدا تولید این برند دانست.ولی با پیشرفت و گسرش طراحی و تولیدات این کارخانه با تصمیمات مدیران ارشد ،کشورهای دیگری از جمله ترکیه ، چین ، مجارستان ، را میتوان تولید کننده محصولات شرکت زیر نظر متخصصین و کارشناسان اصلی دانست به گونه ای که این مجموعه امروز بالغ بر چهل هزار نیروی کار دارد.

همواره در جایگاه خریدار محصولات بوش این سوال برای خریداران مطرح میشود که تولیدات بوش در دیگر کشورها از لحاظ کیفیت و اصالت در چه سطحی قرار دارند و آیا تفاوتی میان محصولات تولید بوش  در کشور مبدا (آلمان)  در دیگر کشورها هست؟

بوش ، نماد اصالت و کیفیت-1

برچسب انرژی چیست و مصرف انرژی در محصولات بوش چگونه است؟

بیش از 25 سال است که از برچسب‌های انرژی برای کمک به مردم در انتخاب لوازم خانگی کارآمد استفاده می‌شود و مقیاس کشویی سبز تا قرمز منظره‌ای آشنا در فروشگاه‌های سراسر دنیا است.

برچسب‌های انرژی قبلی، لوازم خانگی را از A+++ به عنوان کارآمدترین انرژی، تا G کمترین بازده انرژی رتبه‌بندی می‌کردند، با این حال پیشرفت فناوری در چند سال گذشته منجر به فروش بالاتر محصولاتی شده است که دارای برچسب‌هایی با ارزش A+ یا بهتر هستند. در نتیجه، این برچسب عملکرد اصلی خود را به عنوان کمکی برای تصمیم گیری خرید مانند گذشته انجام نداده است. سایر شرایط اولیه مانند رفتار کاربر نیز تغییر کرده است. به همین دلیل زمان آن رسیده است که برچسب انرژی موجود را تطبیق دهیم. اولین لوازم خانگی که دارای برچسب جدید هستند، ماشین های لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر خواهند بود. از  سال 2021، این لوازم هنگام فروش در فروشگاه ها، آنلاین و غیره باید برچسب جدید را نشان دهند.

بوش ، نماد اصالت و کیفیت-2

مهم‌ترین تغییر در برچسب‌های انرژی جدید، حذف بازده انرژی به علاوه کلاس‌هایی مانند A+++ است. از سال 2021 طبقه بندی از A تا G خواهد بود. همچنین روش های جدیدی برای اندازه گیری مصرف انرژی و تعیین کلاس برچسب استفاده خواهد شد. علاوه بر این، شما همچنین می توانید اطلاعات بیشتر محصول را مستقیماً از طریق یک کد QR که روی برچسب انرژی نمایش داده می شود، بازیابی کنید. کد QR شما را به پایگاه داده ای هدایت می کند که توسط اتحادیه اروپا اداره می شود. اینجاست که می‌توانید برگه‌های اطلاعات همه لوازمی را که به برچسب انرژی جدید نیاز دارند، مشاهده و دانلود کنید. دسترسی به پایگاه داده از طریق اینترنت نیز امکان پذیر است.

اصالت سنجی محصولات

تولیدات بوش در گروه های اصلی محصولات پخت و پز – شست و شو -غذاساز  – نوشیدنی ساز – یخچال و فریزر قرار میگیرند.

تمامی محصولاتی که با نشان تجاری بوش راهی بازارهای جهانی میشوند از هر لحاظ چه کیفی و چه کمی با هم برابری میکنند و از نظر کشور تولید کننده تفاوتی نمیکنند.البته باید اذعان کرد که کارخانه های اصلی بوش در کشورهای آلمان ، ترکیه ، چین ، مالزی و مجارستان قرار دارند .البته دیگر کشورها از جمله اسپانیا ، ایتالیا و اسلوونی تحت لیسانس برند بوش فعالیت میکنند.

یکی از مهم ترین نکات در تشخیص اصل بودن محصولات بوش ذکر این مهم است که هر کد محصول از تولیدات بوش منحصرا در یک کشور مبدا ساخته میشوند و در صورتی که هنگام خرید یا کسب آگاهی از محصولات به محصولی برخوردیم که از نظر ظاهر یا کد محصول مشابهت دارند یا در تولید آنها دو کشور متفاوت قید شده است باید در اصالت کالا یا کالاها شک کنیم .

به طور معمول آسان ترین و ایمن ترین راه جستجو و بررسی اصالت محصولات بوش از طریق جستجوی کد محصول و بررسی کشور تولید کننده و بررسی ظاهری در سایت اصلی بوش به نشانی www.Bosch.com می باشد .

بوش ، نماد اصالت و کیفیت-3

چگونگی خرید مطمعن و معتبر محصولات بوش

با توجه به مطالب ذکر شده قبلی ، تولیدات اصلی محصولات بوش همواره با کد-محصول های منحصر به فرد صورت میگیرد که با یک جستجوی ساده در سایت های معتبر اینترنتی یا سایت اصلی بوش میتوان از اصالت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کرد.از دیگر موضوعات مهم در خرید کالای با کیفیت و اصل ، خرید از نمایندگی ها یا مراکز فروش معتبر بازار لوازم خانگی میباشد.

گروه فروش بوش وان با پیشینه درخشان و با بهره گیری از دانش به روز با بیش از یک دهه سابقه واردات و فروش کالای لوازم خانگی لوکس خارجی همواره سعی در فراهم نمودن بستر ایمن ، در دسترس و همراه با با پشتیبانی تخصصی دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب کاربری من